sobota, 7 stycznia 2017

Death By Chocolate - Makeup Revolution


Cześć!

Która z Was słyszała o czekoladowych paletkach z Makeup Revolution? Myślę, że większość z Was wie co, to za cudeńka! Ja właśnie mam okazję testować pierwszą w moim życiu paletkę z tej edycji. Mowa tutaj o Death By Chocolate, czyli jedna z kilku rodzai czekoladek. 

Samo opakowanie paletki jest moim zdaniem solidnie wykonane. Wygląda pięknie i można powiedzieć smakowicie... Same przyznajcie, że wygląda jak prawdziwa czekolada! Zawsze oglądając i czytając recenzje tych paletek u innych blogerek myślałam, że ta paleta jest mała. Myliłam się! Gdy wyciągnęłam ją ze świątecznego prezentu od mojego D. byłam w szoku, że jest dość duża. Ma ona 18cm długości, więc nie taka mała. Myślę, że nada się do tych większych kosmetyczek, bo w małych będzie problem. 



Paletka zawiera
- 16 cieni (w tym 2 duże i 14 małych)
- 10 cieni metalicznych
- 6 cieni matowych ( lekkie kolory nude oraz jeden odcień czarni)
- Lekki zapach czekolady
- Lusterko 
- Pacynkę


Kolory są bardzo ładne. Jasne, ciepłe cienie idealnie nadają się do makijażu codziennego natomiast cienie metaliczne i w odcieniach ciemnych super sprawdzają się do makijażu wieczorowego. 
Z pigmentacji cieni jestem bardzo zadowolona! Wystarczy tylko kilka maźnięć pędzelkiem, aby był widoczny kolor. 
Cienie nie osypują się zbyt mocno, co jest dla mnie wielkim plusem, bo dzięki temu utrzymują się bardzo długo na powiekach. Na wieczorowy makijaż, dobra baza na powieki, plus cienie z tej paletki i nie musimy się martwić, że gdzieś nie mamy cienia, bo rozmył się podczas imprezowych szaleństw. 
Dodatkową fajną informacją jest to, że paletka na prawdę pachnie lekko czekoladą *.*




1. White Light
2. Don't Lat Go
3. Brak Me Up
4. Consume me
5. All is Lost
6. Lick Me
7. Fool's Gold
8. One More Bar
9. Devour Me
10. Tear the Wrapper
11. Love you to Death
12. Pray for Me
13. Dipped
14. Tease Me
15. Set Me Free
16. Bring Down Angles 

Moim ulubionym odcieniem jest numerek 6- Lick Me, jest to lekki różowy kolor. Idealnie wpasowuje się w makijaż codzienny :)





Cena to ok. 40zł 
Dostępne są na różnych stronach internetowych, allegro. W sklepach stacjonarnych- Rossmann



Pokochałam tę paletkę! Chyba w przyszłości skuszę się na jeszcze jedną, tym razem na Naked czyli białą czekoladkę!

A Wy macie w posiadaniu, którąś paletkę z serii czekoladkowej? Piszcie w komentarzach jakie są Wasze wrażenia! 

Buziaki,
PODKOWAA.

31 komentarzy:

  1. Tyle czasu już się czaje na te paletki 😍😍
    Muszą być moje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ją lubię tak samo jak białą czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna paletka, kolorystyka mega mi się podoba - taka tęcza po orzeźwiającej ulewie. Ja od dłuższego czasu mam w planach zakup chocolate bar od too faced, choć myslę też nad nowością sweet peach o zapachu brzoskwinki. :) Poza tym, piękny blog - z pewnością będę stałą bywalczynią. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna paletka <3 Posiadam już jedną z Makeup Revolution i też jestem bardzo zadowolona, do tej pory mnie nie zawiodła, teraz czas na kolejną ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dziś będe kochana o niej pisac :)
    Swietna jest jednym slowem.
    Dodaje do obserwowanych ;*

    I zapraszam:

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka dni temu kupiłyśmy z siostrą jedną z tych czekoladek , sprawdzamy właśnie wszystkie odcienie,ale masz rację cienie trzymają się bardzo długo . Jedno czego nie sprawdziłam i właśnie teraz pójdę to sprawdzić ,czy czuć zapach czekolady , haha :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paletka, ale jej widok kusiłby mnie ciągle po sięgnięcie czekoladki :D
    Uwielbiam czekolade :)
    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Jak dla mnie, to Must Have u każdej kobietki, która lubi robić sobie makijaż :)

      Usuń
  9. W tym roku koniecznie muszę już po nią sięgnąć! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ją i bardzo lubiłam:) ładne ma kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam tej paletki ale ciągle kusi mnie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ma kolory, idealne na co dzień i na wieczór :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w swojej kolekcji mam już dwie czekoladowe paletki i coś czuję, że ta będzie następna. uwielbiam je ! są genialne, pięknie się rozprowadzają i cienie są dobrze napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś już miałam ją w ręce, ale zdecydowałam się na coś innego ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te czekoladki. Jestem posiadaczką czarnej Vice i bardzo ją lubię.
    Masz rację, kolor numer 6 jest piękny. Uwielbiam róż w makijażu :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolorki ma ta paleta, mam już dwie inne ale najlepiej wykupiłabym wszystkie ;p

    serdecznie zapraszam do siebie www.zjemciklapki.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze nie mam, ale zastanawiałam się nad nią już długoo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta paletka jest naprawdę świetna. Czy możesz coś polecić do wybielenia zębów? :)

    OdpowiedzUsuń