piątek, 10 marca 2017

BOURJOIS - Healthy Mix 50 (nowa formuła)


Cześć wszystkim! <3
W dzisiejszym poście chcę podzielić się z Wami opinią o rozświetlającym podkładzie Healthy Mix z Bourjois
Kiedyś używałam już podkładu z Bourjois - Flower Perfection, który był dla mnie niezastąpiony. Teraz nie widuję już go w sklepach i z tego co się orientuje po prostu już nie ma go w sprzedaży, a szkoda. Potem przerzuciłam się na Maybelline - Affinitone i był jak dla mnie super! Delikatny, lekki i lejcy :) Idealnie sprawdzał się na okres wiosna-lato. 
Chciałam sprawdzić czegoś nowego i spróbować znów któregoś podkładu od Bourjois, więc w moje ręce trafiła nowa formuła Healthy Mix.


Co zapewnia producent?

Nowa formuła wzbogacona jest w witaminy takie jak C i E oraz B5. Podkład nawilża skórę i chroni ją od czynników zewnętrznych. Dodatkowo sprawia, że skóra jest promienna i wygląda zdrowo. 
Delikatna i kremowa formuła w subtelny sposób integruje się ze skórą naszej twarzy, dzięki czemu nie musimy się martwić o tzw. "maskę". Ten podkład ma nadać twarzy- naturalny wygląd.
Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Oferuje jednorodny makijaż i pół-matowe wykończenie.  
Zapach podkładu jest przyjemny, dzięki koktajlowi z owoców, bukietu kwiatów, białego piżma i szlachetnego drzewa. Dzięki tej kompozycji nasza twarz pięknie pachnie. 




Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów. 
Morela - dodaje blasku 
Melon - działanie nawilżające
Jabłko - antyutleniacz
Imbir- działanie odświeżające



Moja opinia: 
Podkład jest lekki i nie czuję ciężkości po jego nałożeniu. Bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy, gdy używam do tego gąbeczki.
Nadaje twarzy naturalny wygląd. Odcień który wybrałam to numer 50 i myślę, że gdybym wybrała 51 mógłby być za ciemny. Po zakończeniu rozprowadzania, twarz wygląda naturalnie i promiennie. Nie ma efektu maski z czego się bardzo cieszę. Przy użyciu bazy pod makijaż, o której pisałam Wam tutaj (klik) podkład utrzymuje się bardzo długo. Zakrywa to co powinien, czyli jakieś krostki, przebarwienia, lecz jeśli nie użyjemy żadnej bazy pod makijaż, niestety podkład po kilku godzinach traci swoją moc i ukazuje niedoskonałości, które wcześniej zakryłyśmy. Drugim minusem jest to, że podkład po czasie- ciemnieje
Pompka bardzo dobrze pracuje i w łatwy sposób możemy wydostać podkład z buteleczki. Nie brudzi dozownika, co mnie bardzo, ale to bardzo cieszy! Po wypompowaniu pokładu resztę wchłania z powrotem do buteleczki i nie musimy niczego wycierać, za co WIELKI PLUS!
Podsumowując- jak dla mnie ma on swoje plusy i minusy. Myślę, że jedni go polubią, a inni nie. Jak na razie mi pasuje i myślę, że fajnie się sprawdzi na nadchodzącą wiosnę i lato :) 


Koszt na stronie Ezebra.pl, to: 36.99zł 
Ja swój kupiłam w drogerii Super Drug, po przecenie: £6.00

A Wy co sądzicie o nowej formule Healthy Mix? Testowałyście? Może wolicie starszą wersję? Piszcie w komentarzach jakie są Wasze opinie! :)

Pozdrawiam, 
PODKOWAA.


 JEŚLI SPODOBAŁ CI SIĘ POST, TO ZAPRASZAM DO OBSERWACJI BLOGA!

34 komentarze:

  1. Uwielbiam ten podkład i też szykuję się na napisanie o nim postu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię :*

      Usuń
    2. Będzie pewnie w przyszłym tygodniu :) Niebawem pojawi się coś do włosów i w kolejce jest właśnie ten post :)

      Usuń
  2. świetny jest, jeden z moioch ulubieńców! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena nie jest jakaś wysoka, więc myślę ze można sprawdzić czy komuś podpasuje czy nie :)
    Ogólnie buteleczka jest fajna. Troche niepokoi mnie to ciemnienie, a spora jest różnica tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to po prostu to zauważam, wiem, że inni tego nie widzą bo się pytałam hihi :D Myślę, że to tylko ja widzę, że ciemnieje :) Nie jest to też, aż taka duża różnica :)

      Usuń
    2. a tony ma żółte czy różowe?znasz może rimmel 010 to do niego ma odcień podobny?

      Usuń
  4. Ja to nie mogę na nic innego się zdecydować niż maybelline affinitone! Ale o tym podkładzie słyszałam już wiele i dobrego i złego więc chyba kiedyś na niego się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tego z Maybelline od roku i jak się kończył to kupowałam nowy! Jest super, to racja :)

      Usuń
  5. Nie cierpię jak pompka źle pracuje i brudzi całe opakowanie. Czasem wycieranie pogarsza sprawę. :)

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a tutaj nic się takiego nie dzieje :)

      Usuń
  6. Miałam starą wersję ale niestety dla mnie była koszmarna :( Kolor się utleniał do dziwnego żółtego/pomarańczowego odcienia, o dziwo podkład zastygał do suchego, wręcz kredowego efektu u mnie :/ nic nie krył, wszystko podkreślał :(

    Za to uwielbiam Rimmel Lasting Finish 25HR, ale niestety chyba go wycofują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie wiem jak działała stara wersja, ponieważ jej nie używałam :) Szkoda, że się tak zawiodłaś. Może nowa formuła byłaby lepsza :)

      Usuń
  7. Czekam aż dojdzie do mnie ten podkład, więc póki co sie nie wypowiadam. :) Ale jeśli faktycznie ciemnieje no to trochę słabo. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może u Ciebie będzie całkiem inaczej! :*

      Usuń
  8. Mam tą starą wersję i bardzo go lubię! :)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż wstyd się przyznać, ale nie używałam tego słynnego podkładu ani w starej wersji ani w nowej.
    :*n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic :) Ja starej wersji też nie używałam :)

      Usuń
  10. Aż tak obcykany w kosmetykach nie jestem, ale ciekawie opisałaś produkt i to fajnie, że ma wyciągi z roślin bo naturalnosc sie zawsze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam niestety przyjemności testować tej marki, a bardzo chciałam. Rok temu gdy weszłam do Natury z zapytaniem gdzie znajdę kosmetyki tej firmy pani odpowiedziała mi, że niestety nie mają szafy z tą marką :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja cały czas zastanawiam się nad jego zakupem... i nie wiem :(
    Mam skrajnie suchą cerę z zaczerwienieniami na policzkach, więc teoretycznie powinien być "strzałem w dziesiątkę" - tylko to oksydowanie, przeraża mnie. Kochana, czy on znacznie ciemnieje? Z góry dziękuję za odpowiedź ♥

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wcześniej komuś napisałam:ja to po prostu zauważam, wiem, że inni tego nie widzą bo się pytałam hihi :D Myślę, że to tylko ja widzę, że ciemnieje :) Nie jest to też, aż taka duża różnica :)

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się jakie zrobiłaś zdjęcia do tego posta ! Poza tym kojarzę tą firmę wydaje mi się,że coś z niej używałam,albo moja siostra... Coś mi się kojarzy :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam ciekawa recenzji tego podkładu. Od podkladu oczekuję zmatowienia, więc raczej pozostawię go dla wielbicielek rozświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten podkład, ale w starej formule i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę ja używam Revlona. Dla mnie jest niezastąpiony. Może warto zmienić moje nawyki :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetny ale niestety nie ma dla mnei kolorystyki :) Obecnie uzywam KVD o którym własnie napisałam post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o nim wiele fajnych opinii. Może kiedyś się skuszę ;).
    zapraszam..

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam szansy go wypróbować ,ale w przyszłości na pewno go przetestuję z chęcią z racji wielu przychylnych opinii , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka baza najlepiej się sprawdzi pod niego ? Na codzień to krem ,a na większe wyjście ?

    OdpowiedzUsuń