niedziela, 19 października 2014

Outfit School ! :)



Hej Wam :*
Przedstawiam Wam outfit który wybrałabym do szkoły. Jest skromny i schludny :)
Ciepły sweter idealnie pasuje na zimniejsze jesienne dni. W UK teraz jest zimno (choć dziś zdziwiło mnie słoneczko, bo dawno go nie było :( ) Hm poranki są mega chłodne jak idę do szkoły, opatulam się chustą bo bardzo wieje, ale gdy wracam już z lekcji to jest lepiej i znacznie cieplej. :)
Pod spód ubrałam białą koszulę ze złotymi ćwiekami (mega mi się to podoba - sweter + koszula ! )
Do tego dobrałam czarne zwykłe legginsy, mogą być oczywiście czarne spodnie, ale ja wolę jednak to pierwsze :3 Do tego czarna kurteczka skórzana, buty- botki czarne, i czarna torebka z dodatkiem złota :)

JAK WAM SIĘ PODOBA?







A tutaj parę zdj z mojego życia haha :D Tak z innej beczki :) :P






PYTANIA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz