poniedziałek, 1 grudnia 2014



Hej Wszystkim ! :*
Dziś 1 grudnia, więc HELLO DECEMBER ! <3
Za tydzień czyścimy buciki- Mikołajki :3
za 24 dni Wigilia :)
za równiutki miesiąc DWA LATA z moim Skarbem !
To wszystko tak szybko zleciało, niedawno był wrzesień i przyleciałam do UK, a teraz nim się obejrzę będą święta :3 Hihi najszybciej zleciały te 2 lata z Danielem.. Szok.. Pamiętam poznawanie się z Nim.. tak jakby to było wczoraj :)) No nic czas leci, a ja od przyszłego roku wkraczam w dorosłość a raczej pełnoletność, bo do dorosłości jeszcze daleko, trzeba pobyć jeszcze dzieciakiem :D

Jeeej uwielbiam takie jesienne wieczory, tą chandrę jesienną.. Wszystko jest takie smutne i czasami też lubię pobyć smutna, bo wydaje mi się, że w sumie jesień od tego jest haha :D To smucenie daje mi radość (takie mądrości Podkowy) lubię wziąć kubek gorącej czekolady lub herbaty, kocyk, włączyć jakiś film na laptopie, zanurzyć się w moim łóżku i po prostu leżeć, wtedy nic mnie nie obchodzi :) lub włączyć ulubioną DOŁUJĄCĄ(!) muzykę, zapalić świeczki o ciekawej woni i po prostu poprzeglądać co dzieje się w świecie internetu :))

LUBIĘ TEN STAN! A Wy? :)







4 komentarze: