niedziela, 12 lipca 2015

LOOKBOOK LIPIEC.



Cześć wszystkim!
Co u Was? Ja nadal w Polsce tyle, że bez Daniela :/ Pojechał już.. ale za 2 tygodnie znów razem :)
Dzisiejszy post będzie o czterech stylizacjach, propozycjach outfitu :) Na różne okazje, ponieważ są one sportowe, na co dzień oraz eleganckie :)
Lubię luźne outfity, ale czasami wskakuje w spódniczkę czy sukienkę.
Nie rozpisuje się, czekam na Wasze komentarze co do stylizacji. Która Wam się spodobała najbardziej?
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :*

ps. Przepraszam za jakość zdj, ale niestety nie mam tutaj dobrego aparatu i są one robione telefonem.


Spodobał Ci się mój post? Chcesz zobaczyć więcej? Zaobserwuj mój blog!

PODKOWA.



Koszula- H&M
Spódniczka- NO NAME
Buty- PRIMARK
Naszyjnik- PRIMARK
Kolczyki- NO NAME 


Bluza- NIKE
Spodnie- SELECT
Trampki- NO NAME



Bluza- SINSAY
Spodnie- NO NAME
Trampki- NO NAME


Kombinezon- NO NAME
Torebka- PRIMARK
Buty- NEW LOOK


23 komentarze:

  1. No ja uwilebiam koszule w kratę i białe trampki ! <3 A bardzo nie lubię ubrań bluz , bluzek z nazwą sklepu jak tutaj ta SINSAY :p Nie wiem czemuuu ale nie lubię :)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie z Select wyglądają super! Do tych zwykłych białych trampek z pewnością pasują. :)
    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zestawy ! Pytałaś się mnie gdzie dokładnie mieszkam, więc odpowiadam tutaj w Iławie <33
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon ! <3



    www.konieczkoo.blogspot.com przepis na ciasto jaglane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi sie stylizacje nr 2 & 4 :)
    Inne stylizacje tez sa Fajne
    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie:
    http://piekielneniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie dobierasz ubrania :)
    każdy zestaw jest świetny nie potrafię wybrać najlepszego :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog;)!Na moim blogu pojawił się nowy post : http://kingefashion.com/breasted-denim-skirt/- zapraszam serdecznie :)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się najbardziej 3 i 4 :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :3



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 3 stylizacja najlepsza !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza z nike piękna!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się biała stylizacja, jest naprawdę prześliczna!
    buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa zestawy bardzo mi się podobają: pierwszy i ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne rzeczy :) Kombinezon urzekł mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawyn😃 zapraszam http://siotrysiostrzyczki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula w kratę jest świetna, uwielbiam takie proste, nieskomplikowane stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawy :) Jeansowy kombinezon fenomenalny

    OdpowiedzUsuń