sobota, 12 września 2015

AUTUMN OUTFIT




Hej Wszystkim!
U mnie jesień już chyba się zaczęła ;/ Pogoda brzydka, ciągle pada w sumie norma w Anglii.. No dobra, przez chwilę nie padało, to stwierdziłam, że zrobię dla Was zdjęcia! :)
Dzisiejszy outfit jest już bardziej jesienny. Długi, ciepły kardigan, który zakupiłam ostatnio w Primarku sprawdza się super na chłodniejsze dni! :) Kupiłam dzisiaj botki na obcasie :) Świetne na jesień. Czyhałam na lity, ale nigdzie nie mogłam ich znaleźć, więc upatrzyłam sobie podobne i w sumie bardziej mi przypadły do gustu :) Humor jakiś średni dziś, więc taki zakup trochę poprawił mi go :)
Piszcie w komentarzach czy spodobał Wam się ten outfit :)

Tymczasem ja uciekam na jakiś film z moim D. <3
Pozdrawiam !
PODKOWAA.



Jeśli spodobał Ci się post i chcesz zobaczyć więcej.. Zaobserwuj mój blog!








Kardigan- PRIMARK
Bluzka- PRIMARK
Spodnie- NO NAME
Torebka- PRIMARK
Buty- H&M (KLIK)


24 komentarze:

  1. Wyglądasz na mega szczęśliwą, buziaki! ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki! Mam nadzieję, że w grudniu się spotkamy! :*

      Usuń
  2. Ja uwielbiam takie klasyczne stylizacje - fajne botki, duży i ciepły kardigan i jakiś basic pod spodem. Dla mnie idealnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw jak najbardziej mi się podoba :-) Sweterek chętnie bym przygarnęła! ;-) No i uśmiech bardzo ładny! :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardigan i zegarek ! mega !
    jak zawsze wyglądasz olsniewajaco ! :*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie karolcia ;*
    Kacperek woła teraz ciocia kina ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście u Ciebie już jesień pełną parą- u mnie była chwilowo, ale na szczęście znów zawiało latem, więc jeszcze korzystam z letnich ciuchów ile wlezie :P hehe

    Mówisz lity? uwielbiam te buciska !! :) :) ja swoje kupilam na allegro- tam sobie looknij, może znajdziesz coś dla siebie :) nie cierpię jesieni, ale już nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę je z szafy :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    pozdrowionka :)
    Daria

    Co byś powiedziala na wspolną obs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa!
      Jasne mozemy obserwowac :)

      Usuń
    2. A proszę bardzo- należało się :)
      cieszę się i będę zaglądać częsciej :)
      już dołączyłam- zapraszam teraz do siebie :)

      Buziaki :*
      Daria

      Usuń
  7. uwielbiam takie kardigany! <3 a zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta stylizacja! Sweter i buty cudowne! ♥

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta stylizacja,bardzo ładnie wyglądasz. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/granat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogoda jak w lecie,dziś było 27 stopni:D
    Kochana uwielbiam Twój uśmiech<3 jest taki cuuuuudowny<3<3<3
    wspaniały zestaw,uwielbiam takie:)<3:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszcze pogody :*
      dziękuje Kochana za miłe słowa :3 :**

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Sweterek świetny!

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ♡
    Mega sweterek i zdjęcia !

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No u mnie od rana pada, masakra w tej Anglii..
    Jak nigdy nie lubiłam długich swetrów tak w tym się zakochałam!! Trzeba odwiedzić Primark :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kardigan, a jak zakupiony w Primarku to pewnie jeszcze w przystępnej cenie :D.
    No i buty... Ja po prostu kocham buty! <3

    Serdecznie pozdrawiam!
    december-everyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :) idealna na jesień . Zapraszał do mnie :)

    OdpowiedzUsuń