środa, 2 grudnia 2015

Zimowy wieczór? Tylko z czekoladą... oczywiście gorącą! :)




Hej Wam! :)
Jak mnie tutaj dawno nie było... Ale powracam z dużą dawką pomysłów na posty i nie koniecznie o modzie :) ! 
Dzisiejszy post jak widzicie po tytule będzie o moim pomyśle na gorąca czekoladę :)
Nie smakują Ci kupne "gorące czekolady" w proszku? Chcesz posmakowac prawdziwej goracej czekolady? Możesz zrobić ją sam/sama! To na prawdę banalnie proste! Zapraszam do przeczytania i wpróbowania mojego sposobu na przepyyyyszną gorącą czekolade! <3 Idealna na zimowy wieczór, na poprawę humoru.. :) Wiem, że to bardzo dużo kalorii, ale taki grzeszek to nic :D 

Co będzie potrzebne? 

  • Czekolada (nawet najzwyklejsza, ale najlepsza wychodzi z Mlecznej Wedel)
  • Mleko (nie podam dokladnie ile ml, zawsze leje "na oko" :D)
  • Szczypta soli


Zaprezentuje dzięki zdjęciom jak ją przygotować! :)







 GOTUJEMY NA DUŻYM OGNIU, DODAJĄC SZCZYPTE SOLI, GOTUJEMY DO MOMENTU ROZPUSZCZENIA KOSTEK CZEKOLADY :)





GOTOWE! Smacznego!!! :)






Napisz w komentarzu czy spróbowałaś/eś zrobić czekoladę i jak Ci smakowało! :)))))

POZDRAWIAM :P

PODKOWAA.

17 komentarzy:

  1. Gddynym miala taka genialna figurę jak Ty to szybko bym pobiegla ja robic ! :-)
    Wygląda przepysznie !!*-*

    OdpowiedzUsuń
  2. nio nio fotki piekne :**a ja czekolady nie lubie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seerioo?! o jaa..... Ja to uwielbiam czekoladę! :D

      Usuń
  3. Świetny post ;)
    Bardzo lubie czekolade , ale nie mogę sobie na nia czesto pozwalać , bo nie mam takiej super figury jak ty ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest świetny. :)
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Mój Blog (ZAOBSERWUJ!) - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post wypróbuje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam<3
    A Twoja jeszcze bardziej narobiła mi smaka:D:*:*:*:*
    ślicznoto Ty:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to pysznie wygląda!!! Aż ślinka cieknie! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj mniam, muszę zrobić jak tylko się dorwe do czekolady!
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, niezdrowo tak na śniadanie, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm wygląda mega <3

    www.patryczko.blogspot.com
    Ja dopiero zaczynam z moim blogiem lifestylowym i będzie mi bardzo miło !
    jeśli poświecisz swoj czas i wejdziesz do mnie :*Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gdzie nowe posty?:*:*

    OdpowiedzUsuń