czwartek, 14 kwietnia 2016

Codzienniak WIOSNA



Cześć Wam!
Dzisiaj powracam z postem ze stylizacją codzienną :) Wiosenny look, na luzie, jednak trochę elegancki- taki jaki lubię! W takim outficie spokojnie można wyskoczyć na spacer ze znajomymi, do szkoły, na zakupy! :)
Białe spodnie znów powrócą na sezon wiosna/lato z czego jestem bardzo zadowolona, bo uwielbiam białe spodnie! Pasują praktycznie do wszystkiego.. do eleganckich stylizacji jak i sportowych :)

Dzień spędziłam super z Pauliną, która wykonała te świetne zdjęcia! Już wiem, kto będzie moim osobistym fotografem! Dzięki wielkie jeszcze raz <3

Już niedługo kolejny post w trochę innej odsłonie :D Czekajcie! :*

Jeśli spodobał Ci się post i chcesz zobaczyć więcej- zaobserwuj mojego Bloga! 

 PODKOWAA.









Spodnie- NO NAME
Bluzka- NEXT (Second Hand)
Płaszcz- PRIMARK
Trampki- SELECT
Torebka- PRIMARK
Zegarek- NEW LOOK 


6 komentarzy:

  1. Extra stylizacja ! Płaszczyk mi się bardzo podoba i świetnie wyglądasz w kapeluszu !!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* Właśnie już wiele osób mi o tym mówiło, ale jakoś nie mogę się przekonać żeby kupić i nosić :O :D

      Usuń
  2. Wyszło bardzo fajnie - ciekawa, codzienna stylizacja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się zegarek! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz słońce! a jaki śliczny płaszczyk/sweterek!:)
    ciekawa jestem kolejnego postu!:) czekam z niecierpliwością:)
    buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wes mała nie pogrążaj sie

    OdpowiedzUsuń