piątek, 20 maja 2016

HAUL SECOND HAND- May!



Aaaaaaa siemanko wszystkim! :D
Mamy Maj! Słoneczko coraz bardziej grzeje, a Karolcia na car boot'ach szaleje :P
Troszkę się obkupiłam- za grosze oczywiście.. Więc Wam tu przedstawiam mój haul zakupowy!

Numer jeden przypada pięknej kurteczce z Chanel <3 Zakochałam się od razu i wiedziałam, że musi być moja... Co za szczęście, że to mój rozmiar, a nie mojej kochanej siostrzyczki (Love Doti :*), która ją zauważyła :D

Głównie są to ciuszki na lato, które zbliża się wielkimi krokami... <3
Spodenki, sukienki... Właśnie! Sukienki w kratę/ w paski idealnie będą komponowały się z białym trampkami i opalenizną.. Już nie mogę się doczekać, kiedy wyjdę tak ubrana na spacer! :3

Kochane! Ja odliczam dni w kalendarzu, do pierwszego dnia lata <3

Tak więc nic więcej nie pisze, zostawiam Was ze zdjęciami! Piszcie w komentarzach co najbardziej Wam się spodobało i w jakim ciuszku chcielibyście mnie zobaczyć! :D

Buziaki, dużo słoneczka Wam życzę!!!!!

Pozdrawiam,
PODKOWAA.

_______________________________________________________________






Aaaaaaa Hi Everyone! :D
We have May! The sun shines brighter, so Karolina at the car boot rages :P
I bought some clothes- for pennies of course... So I would like to show you my shopping haul!

Number one is a jacket from Chanel <3 I fell in love with this jacket and I knew it had to be mine... So I'm happy that it was my size, and not my dear sisters (Love you Doti :*) as she seen it and wanted to take it from me :D

Mainly including clothes for summer, which approaching big strides.. <3
Shorts, dresses.. Exactly! Dresses in lattice/striped will look perfect with white sneakers and a tan, I can't wait till I wear them when I go for a walk! :3
I'm counting down the days on the calendar, the first day of summer <3

So, I have nothing else to write, So I'll leave you with the photos! You can write comments, 
what you like from here, and which clothes you want to see on me! :D

Greetings,
PODKOWAA.




Koszula- WAREHOUSE 




 Koszula- NO NAME 




 Koszula- NO NAME



 Sukienka- BOOHOO


 Sukienka- NEXT


 Sukienka- NO NAME 


 Sukienka- NO NAME 



 Sukienka- NO NAME



 Sukienka- NEW LOOK




 Bluzka- NEXT


 Bluzka- SELECT


 Bluzka- NEW LOOK 



 Spodenki- H&M



 Spodenki- TOP SHOP



 Spodenki- PRIMARK



 Spodenki- PRIMARK


 Narzuta- NEXT


 Sweter- TOP SHOP


 Kurteczka- COCO CHANEL


 Narzutka- NEW LOOK




13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tych zakupów... Kurteczka super ale te spodenki czarny jeans wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuszki! Spodenki z H&M <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra ubrania ! :) Zazdroszczę wszystkiego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe łupy :) musze sie wybrać na podbój secondhandow u mnie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile szortów! Super zakupy ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana gdzie takie cudeńka w SH dołapałaś? sukieneczki są boskie i kurteczka z CHanel <3
    A Ty prześliczna!:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pchlim targu w Anglii :D Buziaki :* :*

      Usuń
    2. Też tam chcę:D,w ogóle to gdzie się podziałaś?
      dawaj posta,bo się stęskniłam:D:D:*:*:*

      Usuń
  7. Piękne rzeczy! ;)
    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam):http://dbamosiebie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania! Masz dobry styl :)
    Zapraszam do siebie : http://allystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy szkoda że u mnie nie ma takich second handów :(
    Zapraszam do mnie klik + oczywiście obserwuję i licze na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń