piątek, 2 września 2016

Po wakacjach... Jesienny outift ;)




Hej Wszystkim!
Czas tak szybko leci.. Niedawno rozpoczęliśmy wakacje, a już nastał ich konieeec...
Trzeba wrócić do szarej rzeczywistości.. do szkoły..
Całe wakacje spędziłam w Polsce. Byłam na kursie prawa jazdy i ukończyłam go z wynikiem pozytywnym za pierwszym razem z czego jestem bardzo dumna :) ! Nie było postów podczas wakacji, ponieważ nie miałam zbytnio czasu przez prawo jazdy i chciałam wykorzystać ten czas jak najlepiej spotykając się ze znajomymi, których widuję bardzo rzadko..
Słoneczko, jeziorko, plaża.. ach.. teraz trzeba czekać cały rok na powtórzenie tych chwil.. Ale damy rade!
Od poniedziałku zaczynam college, na samą myśl mi ciężko, bo za bardzo się rozleniwiłam przez ten okres wakacyjny haha :)
Życzę wszystkim, którzy rozpoczęli od wczoraj naukę, aby ten rok szkolny minął w pozytywnym nastroju i szybko!

A dziś kilka zdjęć z jesienną stylizacją, w moich ulubionych kolorach jesiennych! <3 Takie codzienniaki lubię najbardziej! :D


PODKOWAA.




Sweterek- PRIMARK
Spodnie- NO NAME
Kurtka- PULL&BEAR
Buty- H&M
Zegarek- NEW LOOK

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie :) Widać, ż już jesień idzie lub nastała :) Chłone powietrze mnie rozlozylo :(
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, świetne zdjęcia i super stylizacja : )
    www.klaudiianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń