piątek, 18 listopada 2016

Wyniki Konkursu "Moja przemiana z Jantar" !


Witajcie!
Już są!
Tak już są wyniki od tygodnia dostępne na stronie: www.jantarhair.pl

Jak wiecie, albo i nie- brałam udział w konkursie Moja przemiana z Jantar.
Testowałam odżywkę, której zrobiłam recenzję- tutaj. 
Miło jest mi ogłosić, że z pośród 80 blogów/vlogów czyli 80 recenzji, to moja była tą najlepszą i Jury obdarowało mnie tytułem 1 Miejsca! <3
Jestem zachwycona i dumna z samej siebie. Nawet nie wiecie, jak super się czułam, gdy zobaczyłam te wyniki... Szczęście w jednej butelce odżywki, bo to dzięki niej zdobyłam to miejsce! :)
Tak bardzo miło jest, gdy ktoś doceni Twoje starania i Twoją pracę.. Gdy, to chociaż raz Ty jesteś najlepsza.
Nie myślałam, że zdobędę 1 miejsce.. myślałam, że będę w tej 10tce osób, które otrzymają nagrodę pocieszenia, no bo wiadomo, zawsze ma się tą małą nadzieję w sobie.
Nagrody są super! 3dniowy pobyt w Hotelu Farmona w Krakowie, dla dwóch osób. Ja i Daniel nie możemy się już doczekać :) + zestaw kosmetyków Jantar. Super prawda? A to jeszcze nie koniec... Nagrodą specjalną za 1 miejsce jest wywiad w magazynie InStyle! <3 Mega się cieszę! To szansa dla mnie :)
Ktoś może pomyśleć, że się chwalę. Trudno. Może i się chwalę, bo mam po co :) Widocznie swoją pracą zasłużyłam na to miejsce. :)
Dziękuje jeszcze raz, za docenienie! <3

Dodatkowo, mój Fan mógł wygrać, dzięki swojemu komentarzowi na temat "Moja przemiana z Jantar".
Nie zgłosiło się zbyt dużo osób,  a szkoda, bo nagrody bardzo fajne, ponieważ ta osoba wygrywa dokładnie to samo co ja, oprócz wywiadu! :)

Doceniłam, że ta osoba z pewnością przeczytała mój post, bo wspomniała o tym w komentarzu, pisząc, że użyła tego samego pomysłu co ja- czyli przelanie wcierki do butelki z atomizerem.
Zwyciężczynią jest Natalia Woźniak :) Gratulacje :)


Do następnego! <3

Pozdrawiam,
PODKOWAA.

15 komentarzy:

  1. Dziękuje bardzo i juz nie mogę sie doczekać 💕😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagroda zasłużona :) I chwal się bo masz o co ! A ja cieszę się, że Ci się udało ! Konkursy na głosy nigdy nie są uczciwe a tak wygrał ktoś kto sobie naprawdę na to zasłużył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! <3 Miło czytać takie coś, zwłaszcza od osoby, która też brała udział :) :*

      Usuń
  3. Gratulacje! Weekend w hotelu naprawdę super :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) I masz się czym chwalić ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku gratuluję kochana! W pełni zasłużone, dzięki Tobie w sumie zaczęłam ją używać do moich loczków :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! To naprawdę świetne osiągnięcie i powinnaś się nim chwalić, bo masz czym! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje słoneczko!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń