piątek, 15 września 2017

UP Mascara - Tusz do rzęs ORPHICA

Hej!
Większość z kobiet chce, aby jej rzęsy były długie, gęste i kruczoczarne! Możemy sobie pomagać korzystając z tuszy do rzęs, których na rynku kosmetycznym przybywa i przybywa! Jednak aby znaleźć ten idealny potrzeba wielu testów, prawda? Wiem sama po sobie, że ciężko jest trafić na ten odpowiedni.
Kiedyś przyszła do mnie wygrana przesyłka z box'em od Oprhica. Do testowania miałam kilka kosmetyków, których nigdy wcześniej nie używałam. Tak jak obiecałam o każdym z nich pojawi się recenzja na blogu :)
Przyszedł czas na pierwszy test, czyli Mascary UP. Więcej o tuszu przeczytacie w tym poście: KLIK
Nie sądziłam, że ten tusz będzie wspaniały itd. Wręcz przeciwnie myślałam, że będzie to kolejny zwykły tusz, który będzie się kruszył, rozmazywał, sklejał rzęsy itp. Wielkie zdziwienie w moich oczach pojawiło się, gdy moje myśli się nie sprawdziły! Było inaczej. Tusz okazał się bardzo fajnym kosmetykiem!


Tak na prawdę nie mam żadnych zarzutów do tego tuszu. Plusów ma bardzo wiele: jest bardzo ciemny, idealnie rozdziela od siebie włoski, dzięki czemu nie czujemy sklejenia rzęs, wydłuża i leciutko pogrubia, po kilku godzinach rzęsy nadal wyglądają tak jak wcześniej, nie kruszy się i nie rozmazuje:)

Jeśli szukasz dobrego tuszu, to jak najbardziej mogę go polecić :)

Więcej nie będę o nim pisała, same przekonajcie się jakie są efekty przed i po, które przedstawię Wam na poniższych zdjęciach.





Pozdrawiam,

PODKOWAA.


JEŚLI SPODOBAŁ CI SIĘ WPIS - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI BLOGA!

2 komentarze: