niedziela, 2 lutego 2020

BALEA - Kalendarz Adwentowy 2019



Cześć Wam!

Święta już dawno za nami, wszyscy czekamy z niecierpliwością na wiosnę, ale jeszcze nie pokazałam Wam zawartości Kalendarza Adwentowego 2019.
Co roku robię sobie sama mały prezent na święta w postaci kalendarza, aby przetestować kosmetyki, odliczając dni do Wigilii :) W tym roku postawiłam na kalendarz od firmy Balea. Jest to niemiecka firma - w Rossmannie podobną firmą jest Isana :)
Tym razem wcześniej sprawdziłam zawartość kalendarza, aby nie zdziwić się że nic fajnego w nim nie znajdę. Spodobała mi się, bo już kiedyś używałam kilku kosmetyków tej firmy, więc wiedziałam że na pewno ucieszę się z różnych perełek do kąpieli, balsamów itd. :)
Cena kalendarza była całkiem dobra ok. 90zł - Allegro.
Tak jak wiadomo Kalendarz Adwentowy jest po to, aby odliczać czas do Wigilii. Mogą być to czekoladki, herbatki, świece itd. Super pomysłem jest też stworzenie samemu takiego kalendarza i obdarowanie bliskiej osobie, żeby w przyjemny sposób oczekiwała na 24 Grudnia :)
W kalendarzu znajdują się 24 okienka, które otwierałam codziennie (niektórzy może obserwowali otwieranie na moim instastory).

Cała zawartość bardzo mi się podobała. Zostało mi jeszcze wiele kosmetyków, ale przyjdzie czas aby z nich skorzystać :) Zostawiam Was z zawartością.


Dzień 1:Olejek do ciała


Dzień 2:  Perełki do kąpieli


 Dzień 3: Mleczna maseczka


 Dzień 4: Maseczka na usta - na noc


 Dzień 5: Krem pod prysznic


 Dzień 6: Konfetti do kąpieli


 Dzień 7: Płyn do demakijażu


 Dzień 8: Jakiś krem do pielęgnacji?


 Dzień 9: Spray do włosów


 Dzień 10: Masło do ciała


Dzień 11: Krem na noc


 Dzień 12: Zimowy szampon do włosów


 Dzień 13: Zimowa odżywka włosów


 Dzień 14: Peeling


 Dzień 15: Orzechowy peeling


Dzień 16: Krem do rąk


 Dzień 17: Peeling do stóp


 Dzień 18: Płyn micelarny


 Dzień 19: Sól do kąpieli


 Dzień 20: Płatki chłodzące na oczy


 Dzień 21: Żel pod prysznic


 Dzień 22: Krem pod prysznic


 Dzień 23: Bomba musująca do kąpieli


 Dzień 24: Balsam do ciała



Dajcie znać w komentarzach, czy podoba Wam się zawartość Kalendarza z Balea 2019. Może same miałyście kalendarze - napiszcie mi jakie (może skuszę się w przyszłym roku :))!



Pozdrawiam,
PODKOWAA!

10 komentarzy:

  1. Ja miałam kalendarz adwentowy z Lookfantastic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, dzięki wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam żadnego kalendarza adwentowego w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawa propozycja kosmetyków. Może coś z nich zakupię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy ten kalendarz adwentowy! Myślę, że te kosmetyki są bardzo skuteczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki bardzo skuteczne. Ciekawy pomysł z tym kalendarzem adwentowym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby Internet jest pełen różnych artykułów, jednakże nieczęsto udaje mi się natknąć na coś tak zwięzłego, jak ten wpis. Muszę powiedzieć, że niezwykle fajny wpis… miło mi się go czytało oraz okazał się niebywale pomocny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kosmetyki. No i oczywiście świetny pomysł na kalendarz adwentowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące produkty. Rzeczywiście warto się na nie zdecydować?

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący rodzaj kalendarza adwentowego. Może sam taki zafunduję swojej żonie :P

    OdpowiedzUsuń