czwartek, 2 lutego 2017

Moje DOMOWE SPA




Witajcie Kochani
Prawda jest taka, że nie każdego stać na to, żeby co tydzień a nawet raz w miesiącu pójść do SPA aby się zrelaksować. Sama nie należę do osób, które bywają tam często, nie oszukujmy się ale w spa byłam raz i tylko dlatego, że wygrałam ten pobyt w konkursie. Czasami jednak każda z nas chciałaby odprężyć się i zapomnieć o wszystkim. Piszę "każda" ponieważ post kieruję bardziej do kobiet, bo rzadko się zdarza, żeby to mężczyźni relaksowali się przy zapalonych świeczkach w łazience z ulubioną muzyką (choć możliwe, że zdarzają się i tacy panowie-nie wiem). Piszę, że w łazience, ponieważ właśnie o tym będzie mój post.


Nie masz pieniążków na, to żeby zafundować sobie taki pobyt w SPA? Zrób go sama!
"Domowe SPA" jest ulubioną częścią mojego relaksu. Można odprężać się w różny sposób... Czytając książkę, słuchając muzyki, oglądając tv, spacerując, a nawet po prostu śpiąc. Każdy z nas ma indywidualne potrzeby relaksu. Formę, którą stosuję ja jest po prostu ->łazienka->wanna pełna gorącej wody i piany->ulubione olejki do kąpieli->świeczki zapachowe->muzyka. Taki relaks wpływa bardzo dobrze na mój organizm. Godzina tylko dla mnie, z moimi myślami.
Taki relaks robię sobie 2-3 razy w miesiącu, aby się odprężyć. Plusem jest, to że takie gorące i relaksujące kąpiele działają dobrze na moje plecy, które od jakiegoś czasu bardzo bolą i lekarz wskazał nagrzewać plecki właśnie takimi ciepłymi kąpielami :)



Ulubione olejki, płyny do kąpieli, które pachną przepięknie!<3 Dodatkowo tworząc dużo piany, a pamiętajcie, że kąpiel z dużą ilością piany wpływa lepiej na nasz nastrój! :)




Podczas takiego wyciszenia nakładam sobie moje ulubione maseczki/peelingi na twarz :) (oczywiście tylko pokazuje jakie mam, nie używam ich tego samego dnia :))





Sól do kąpieli, która działa relaksująco, uspokaja i przywraca równowagę ducha, którą często gubimy przy codziennym rytmie życia.



Świece zapachowe, które tworzą cudowny nastrój + pachnie w całej łazience.. Gdy mam zapalone świeczki w trakcie takiej kąpieli, czuję się lepiej i jakoś bardziej się relaksuję.


Na koniec oczywiście muzyka <3 Kiedyś już pisałam, że nie zamykam mojej playlisty na jednym gatunku muzyki, choć nie powiem, ale moje serce kieruję bardziej do Rapu i HipHopu. Mimo, to słucham również Popu, Reggae. Wszystko zależy od tego jak spędziłam mój dzień, jaki mam humor i czego na daną chwilę chciałabym posłuchać. Muzyka na full i nic, ani nikt mi nie przeszkadza. Przyznam szczerze, że czasami nie wiem, że ktoś puka do drzwi :P




Oczywiście nie zapomnijmy, że po każdej kąpieli najlepiej jest dodatkowo nawilżyć nasze ciało, różnymi balsamami/masełkami itp. Takie kosmetyki najlepiej wchłaniają się od razu po wytarciu, na lekko wilgotną skórę. 




Różne są formy relaksu, ja wybieram Domowe SPA, a TY?

Piszcie w komentarzach :)


POZDRAWIAM,
PODKOWAA.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam linię Tutti Frutti :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale narobiłaś mi ochoty na taką kąpiel :)!
    zapraszam. tu

    OdpowiedzUsuń
  3. Rapu i hip-hopu? rap to muzyka hip-hop to kultura znawco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie napisałam, że jestem znawcą, ale dziękuje za uświadomienie. Można się przy tym spierać, ponieważ jedni twierdzą, że jest to muzyka, a inni nie. Dobrze, że Ty wiesz co to jest :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ohhhh uwielbiam to tak samo jak i Ty! Muszą być świece, muzyka i dużo piany :-).
    Właśnie zaczynam swoje małe domowe SPA *-*
    Buziaki:-)
    Paula
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam większość tych kosmetyków, lubię je i również stosuję :)
    Bardzo fajnie czasem się tak zrelaksować w domowych zaciszu :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam własnie inspiracji na domowe walentynkowe spa i cieszę się, że znalazłam u Ciebie taki wpis ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się i życzę udanegp relaksu :*

      Usuń
  7. Super! Ja też co jakiś czas robię sobie domowe SPA chociaż mam w planach wizytę w takim profesjonalnym. Strasznie kusi mnie Terma Bania i chyba się tam wybiorę. Na stronie internetowej przejrzałam całą ofertę i jest tam co robić.

    OdpowiedzUsuń