poniedziałek, 12 grudnia 2016

Blogmas DZIEŃ12: Kartki, ciastka, pokowanie..




Hej, hej, hej :) !

Dzisiaj blogmas dość późno za co przepraszam, ale do 16 Angielskiego czasu byłam w szkole, potem zakupy, obiad, wypisywanie kartek i zaraz pakowanie... Więc post będzie dziś bardzo krótki i tylko o tym co u mnie słychać :)

Także coraz bliżej święta... Kartki wypisane, dwa dni i jadę do Polski, dlatego muszę już zacząć się powoli pakować.. Aż mnie to wszystko przeraża, ale sam fakt, że zaraz będę w Polsce mnie uszczęśliwia :) !

A u Was jak tam przygotowania trwają? Tylko 12 dni i Wigilia! <3

Pozdrawiam,
PODKOWAA.








2 komentarze:

  1. U mnie teraz wielkie sprzątanie :(
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi o tym, że istnieją kartki świąteczne :) słodki wzorek, nadawałby się jako smaczna ozdoba na stole
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń