niedziela, 11 grudnia 2016

Blogmas DZIEŃ 11: Pomysły na prezent dla bliskich :)




Hej <3

Dziś przedstawię Wam kilka propozycji na prezenty dla bliskich :) Będą to mniej więcej po 3-4 rzeczy dla mamy, taty, siostry, brata, babci, dziadka, chłopaka, dziewczyny, przyjaciółki :)
Mam nadzieje, że jakoś pomogę tym osobom, które jeszcze nie mają pomysłu na prezent :)




Dla Mamy:












Dla Taty:









Dla Siostry:









Dla Brata:







Spinki do garnituru








Dla Babci:







Dla Dziadka:







Dla Chłopaka:








Dla Dziewczyny:








Dla Przyjaciółki:












Pozdrawiam, 

Podkowaaa :)

5 komentarzy:

  1. Pomysły naprawdę super. Szkoda że nie napisałaś, kilku zdań dlaczego akurat te wybrałaś ale cóż. Do każdej propozycji dorzuciłbym dobrą książkę o wybranej tematyce :) Pozdrawiam z Facebooka oraz www.slowozobrazka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Marcelina Krzywińska31 października 2017 13:58

    Ja kupiłam kuzynowi muchę z drewna! Koleżanka powiedziała mi niedawno, że coś takiego w ogóle istnieje. Drewniane prezenty produkuje firma Woodworld, polecam zajrzeć na ich stronę www! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama obecnie szukam prezentów pod choinkę i musze przyznać, że nieustannie zachwycają mnie pomysły, które znajduje na blogach. I dla siostry która ma loki zdecyduje się na prostownicę wybór jest ogromny, ale tutaj możecie znaleźć najlepsze prostownice do włosów. Wybierając sprzęt do modelowania włosów warto patrzeć na moc oraz płynną regulację temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń