środa, 7 grudnia 2016

Blogmas DZIEŃ7: #LaplandEvent ... College time ... Spotkałam Elzę!




Hej Wszystkim <3
Już jest 7! Za równiuśki tydzień jadę do Polski :)
Jak wczoraj napisałam, dziś będzie o tym jak spędzamy święta u mnie w College'u :)
Mieliśmy dziś  Lapland Event, który organizowała moja klasa... Event był dla dzieci z podstawówki:)
Jako, że uczę się na kierunku turystycznym, uczymy się wszystkiego o byciu stewardessą i przygotowujemy się do tego zawodu. Tak więc dziś byłam "stewardessą". Robiliśmy wszystko tak jak w prawdziwej podróży, demonstracja bezpieczeństwa itp. Oczywiście, to wszystko dla dzieci w drodze do Laplandu :)
Było cudownie, klasa w której mamy zrobiony pokład samolotu była ozdobiona w światełka, nadając bardzo świąteczny klimat :)
Potem dzieci w klasie kolorowały świąteczne obrazki, dostały prezenty itp.
Dodatkowo dziś sama byłam "Świętym Mikołajem", bo w klasie robimy Secret Santa, czyli tajemniczego Mikołaja. Wylosowałam moją koleżankę Rafaelę i wręczyłam jej zestaw kosmetyków. Uśmiech na twarzy był bezcenny :)


Bawiliśmy się super <3 Fajnie, było widzieć uśmiech na twarzy dzieci :D Zwłaszcza , gdy zobaczyli Elzę, która śpiewała dla nich i "leciała" z nim :D 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Pozdrawiam,
Podkowaa <3
























3 komentarze:

  1. Ale super! :) Pięknie wyglądasz w tym mundurku*-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega! Już widzę uśmiech na twarzach tych dzieciaków! Super musiało być!

    ZAPRASZAM MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń